مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است رئیس انجمن هسته‌ای ایران: تولید ۲۰ هزار مگاوات برق اتمی را دنبال می‌کنیم رئیسی در دیدار با بارزانی: عراق و اقلیم کردستان مانع استفاده از خاک این منطقه علیه ایران شوند رئیس سازمان انرژی اتمی: آماده مشارکت و همکاری‌های علمی با کشور‌های دیگر هستیم گروسی وارد تهران شد گزینه‌های اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ امیرعبداللهیان با نیچروان بارزانی دیدار کرد حضور سفیر عربستان در تهران در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای اصفهان + فیلم شکوه یک انقلاب و تغییر دنیا اطلاع‌رسانی صادقانه باعث افزایش تعداد رأی‌دهندگان شده است دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود+ فیلم رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران حج: جمهوری اسلامی در پشتیبانی از فلسطین منتظر کسی نماند و نمی‌ماند | حج امسال، حج برائت است لاوروف: هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد ابراز نگرانی رییس سیا از مشارکت ایران و روسیه
سرخط خبرها

«محسن منصوری» از جایگاه معاونت اجرایی ریاست جمهوری کنار می‌رود؟

  • کد خبر: ۱۵۹۳۸۸
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
«محسن منصوری» از جایگاه معاونت اجرایی ریاست جمهوری کنار می‌رود؟
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اولویت دولت، تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالاست.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن منصوری در حاشیه نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به این استان در روز‌های آتی، اظهار کرد: در این سفر هم ملاقات مردمی هم نشست با نخبگان و هم نشست با اهالی صنعت و معدن و تجارت در دستور کار است. پروژه‌های مختلفی هم در موضوعات متفاوت به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از مهمترین آن‌ها مربوط به حوزه نفت و گاز با سرمایه‌گذاری حدود ۱ و نیم میلیارد دلار است.

وی افزود: خط دوم راه‌آهن اهواز - اندیمشک اجرایی و عملیاتی شده که اعتباری حدود ۳ هزار میلیارد تومان برای آن صرف شده است. در حوزه آب و برق و نیرو هم مجموعا حدود ۶ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح است که با حضور رییس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با بیان این‌که «دو پروژه بیمارستانی آماده افتتاح است»، یادآور شد: یکی از آن‌ها که کاملاً آماده افتتاح است پروژه بیمارستانی امام حسن مجتبی (ع) با ۸۰۰ تخته‌خواب است که در همین روز‌ها با حضور رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

منصوری تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه آماری از پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام کرده که حدود ۳ هزار همت تأمین منابع لازم دارد. یعنی شاید حدود ۳۰ سال پروژه نیمه‌تمام با مسیر‌های معمولی تامین منابع در سطح کشور موجود است، اما به دنبال شیوه‌های متفاوت تأمین مالی برای اجرایی‌شدن آن هستیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری تأکید کرد: اولویت دولت تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالاست. در خوزستان نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم که باید اول آن‌ها را تکمیل کنیم. دولت هم به دنبال آغاز پروژه‌های تازه هم نیست و تلاش می‌کند همین پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل سازد.

وی یادآور شد: از جمله تصمیمات این جلسه تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد با مشارکت بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی بود تا هرکدام از این بنگاه‌ها آورده‌ای برای استان خوزستان در حوزه تولید و صنعت داشته باشند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری افزود: بانک‌های مختلف هم پذیرفتند ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در خدمت بنگاه‌های اقتصادی استان خوزستان قرار دهند. در حوزه راه هم یکی دو مجموعه برای احداث آزادراه‌ها در استان خوزستان اعلام آمادگی کردند و در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و شیلات هم تصمیمات خوبی گرفته شد.

منصوری در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در زمینه کنار رفتن وی، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->